zondag 18 september 2011

Belofte maakt schuld, deel 2: flockfolie

Mijn nieuwste ontdekking is flockfolie. Eerder kocht ik wel gepersonaliseerde shirtjes in webwinkels, maar dat was een vrij prijzige aangelegenheid. Tot ik op blogs links en rechts op het bestaan van flockfolie werd gewezen. Dat is leuk!

Voor een jarig neefje

Voor een jarig buurjongetje
Voor de jongste bij een gekochte broek













Ook nog een shirtje voor de oudste voor bij een gekochte broek, voor de verjaardag van papa 2 shirtjes met een lieve tekst, voor mijn man een sweater met 'zijn' automerken erop, voor een ander (baby)neefje 2 stoer auto's die ondertussen ook al hun bestemming gevonden hebben.

Ik koop het bij Applicatie en zo en ben erg tevreden. De flockfolie komt snel nadat je besteld hebt, binnen.

O, en ik heb dus nog een beetje ruzie met Blogger; ik wilde de 3 foto's naast elkaar zetten, maar dat lukt me (nog?) niet...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten