vrijdag 1 november 2013

Eindelijk weer tijd voor creativiteit

Gisteravond besloot babysmurf vroeg op de avond in slaap te vallen, ik was niet meer zo snotterig als de rest van de week en een stapel kale T-shirts lag mij venijnig aan te kijken. Ik had die stapel namelijk gekocht met het idee daar zelf leuke plaatjes op te maken van flockfolie.
En toen was er zomaar ineens weer tijd voor creativiteit. Geïnspireerd door de wensen van onze grote smurf en ons kleine smurfje zocht ik wat leuke plaatjes op internet en ging aan de gang.
Zie hier het resultaat:
Voor babysmurf

Voor ons kleine smurfje, eigen idee

Voor ons kleine smurfje, op verzoek (mama, ik wil alles met uilen)

Voor ons kleine smurfje, op verzoek

Voor onze grote smurf, naar eigen idee

Voor onze grote smurf, op verzoek


Het shirtje voor babysmurf zat al heel lang (toen babysmurf nog in mijn buik zat) in mijn hoofd. Ik wilde er een broekje bij maken van deze stof
Het broekje is nog niet gemaakt, maar het shirtje dreigde te klein te worden. Waarschijnlijk komt er nog wel een broekje en dan koop ik daar gewoon een nieuw shirtje bij....

Onze grote smurf lijkt er wat bekaaid vanaf te komen, maar er ligt nog een hele stapel shirts te wachten om gepimpt te worden. De tijd was echter op, de energie ook en nieuwe vellen flockfolie zijn onderweg. 
Wordt vervolgd...

P.S. Zou ik het durven? Een plaatje met meerdere kleuren flockfolie? 
Zucht... er zijn zo ontzettend veel leuke plaatjes te vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten