donderdag 19 januari 2017

Zomerjurkje voor ons babysmurfje

In de meivakantie vorig jaar waren wij een week op Vlieland. Wat een geweldige week was dat!
Bij Houters warenhuis werden fat quarters verkocht van een leuk merk (dat ik vergeten ben).
Ik kocht er vier.
Met een beetje passen en meten kon ik uit 2 fat quarters een zomerjurkje voor ons babysmurfje maken.
Dat was nog voordat zij besloot geen jurkjes meer te dragen, dus dit jurkje is nogal eens aangeweest op zomerse dagen.

Een simpel A-lijntje, eigenlijk met panden van 1 deel. Dan kreeg ik het niet uit de fat quarters, dus ik maakte een bovenpasje voor en achter en het achterpand kreeg een middenachternaad.

Patroon: model 18 uit Ottobre 3-2011
Stof: fat quarters bij Houters warenhuis
Roze voering: dekbedovertrek van Hema
Kamsnaps: Kleurenmix

Geen opmerkingen:

Een reactie posten