woensdag 14 december 2011

Een nog niet helemaal af bloesje voor ons kleine smurfje

Het was even stil, maar ik zat echt niet stil. Van een lapje stof dat ik moest hebben maar waarvan ik niet wist wat ik ermee wilde maken, heb ik een bloesje gemaakt voor ons kleine smurfje. Helaas stond de fourniturenkraam niet op de markt, dus ik moet nog op zoek naar bijpassende knoopjes. 
Ik vind het echt zo'n schattig stofje! Grote smurf wilde eigenlijk ook een bloesje van dit stofje, maar dat past er echt niet meer uit... 
 De onderste foto moet eigenlijk gedraaid worden, maar daarvoor blijk ik Blogger nog onvoldoende te kennen, maar jullie kunnen zo ook wel zien dat het een heel schattig stofje is, toch? 
Volgende project: 2 mouwloze bolerootjes, daarna een lange ribbroek voor ons kleine smurfje. Maar tussendoor moet ik natuurlijk nog op zoek naar mooie bijpassende knoopjes.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten