zondag 20 november 2011

Setje kleren voor onze grote smurf klaar

De broek was al klaar en afgelopen dagen heb ik ook een bloesje bij de broek gemaakt. Ik heb hiervoor patroon 29 van Knippie nr. 4 omgebouwd van jurk naar bloes. Een bloesje met figuur- en siernaden, die je echter slecht ziet omdat het stofje wat druk is. Ik had er dus misschien minder moeite voor hoeven doen, maar ik vind het een erg leuk bloesje geworden en onze grote smurf gelukkig ook.

En nu heb ik van Sinterklaas vanochtend 4 bollen roze breigaren in mijn schoen gekregen, dus ik kan er ook nog een vestje bij breien!

1 opmerking:

  1. Hoi Hynke, wat een leuke dingen heb je al gemaakt. Al die jassen, pfff wat een werk!

    Ik ben volger geworden. Kom je ook eens op mijn blog kijken?

    Groetjes mama C

    BeantwoordenVerwijderen