dinsdag 15 november 2011

Het was stil....

Het was hier stil. Dat was niet mijn bedoeling, maar het was even druk. Eerst was er de opluchting dat mijn jas ein-de-lijk klaar was. Ondertussen ben ik wel met een nieuw project begonnen; dat laat ik zo zien. Toen kreeg ik last van opruimwoede. Er is heel heel heel veel speelgoed weg. Heer-lijk! Op beide kinderkamers stond speelgoed waar eigenlijk niet mee gespeeld werd. Onze oudste smurf had zelfs op haar kamer helemaal niets waarmee ze nog speelde. En nu wordt er naar hartelust gespeeld op de eigen kamers, maar ook beneden in de speelhoek. Ze zullen door de bomen het bos niet meer gezien hebben.
Vanochtend heb ik mijn kleerkast uitgeruimd, hierover later ook meer...

En dan komt niet alleen Sinterklaas, maar zijn grote smurf en kleine smurf beiden snel jarig, waarvoor dus ook serieus geshopt moet worden. Nog wat laatste dingetjes, maar we zijn een eind op weg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten