dinsdag 15 november 2011

Zou ik ook kunnen recykleren?

In de zomer werd er druk gerecykleerd links en rechts. Ik heb zelf ook wel eerder gerecykleerd; uit een overhemd een rokje voor grote smurf, uit een oude winterjas 2 poppenjassen, uit een kapotte broek 2 poppenbroeken, uit oude overhemden delen van vogeltjes voor een mobile als kraamkado.

Ik heb vanochtend dus mijn kasten uitgemest en ben bruikbaar materiaal tegengekomen.
De buit





Drie zomerjurkjes van de H&M die zo goedkoop waren en waarvan ik de stofjes zo leuk vond dat ik ze gekocht heb ondanks dat ik wist dat ik ze toch niet zou passen. Dit gaan volgend jaar rokjes, zomerjurkjes of fijne dunne zomerbloesjes worden.  
 









Dan een rok van O!lily, die ik echt niet meer pas, maar waar ik wel een heel gezellig rokje of jurkje voor één van de smurfen (of allebei) in zie.










En als laatste een broek van O!lily die mij helaas te klein geworden is, maar waar ik nog wel een broek voor één van de smurfen en misschien nog wel een rokje voor de andere uit kan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten