dinsdag 15 november 2011

Ondertussen....

maakte ik al een broek voor onze grote smurf en ben ik bezig met een bijpassend bloesje. De broek zag ik ook al bij De Stikdoos en is een patroontje uit de Knippie. Het bloesje is een verbouwd patroon uit dezelfde Knippie van een broekpakje.

De broek is al gepast en goedgekeurd (wat is hij lekker zacht!) al moet ik nog zien dat de broek gedragen gaat worden. Rokjes, jurkjes en andere meisjesdingen zijn veel leuker dan broeken.

Het ribstofje van de broek lag al jaren in de kast van toen ik nog geen nee kon zeggen tegen mijn verzamelwoede en het stofje van het bloesje heb ik voor mijn verjaardag van mijn lieve zusje gekregen. Ik vind het soms leuk om iets te maken van een stofje dat ik niet zelf gekocht heb. En nu is dit ook nog eens een heel erg leuk stofje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten