zaterdag 4 februari 2012

Het nieuwe exemplaar is af!

Hier schreef ik dat ik een nieuw exemplaar als vervanging voor een met verf besmeurde jurk voor onze grote smurf wilde maken. En hij is af. Door ons brekebeentje duurde het wat (nog?) langer dan anders. Misschien vind ik deze nog wel leuker dan het origineel. Ik vind deze stof mooier ogen en ook mooier vallen. Het origineel had ik met 10 cm verlengd omdat hij op het voorbeeld zo kort leek, maar ik vond de jurk toch wel aan de lange kant. Bij deze heb ik dus niets aan de lengte veranderd. Ik stelde onze grote smurf voor iets op de achterpas te appliceren en had iets deftigs als een Franse lelie in gedachten. Grote smurf dacht daar anders over en wilde graag een olifant; in het roze, want het is natuurlijk wel een dametje....
Jurk op een ietwat onwillig model
Achterkant
Het roze olifantje op de achterpas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten