donderdag 5 april 2012

Een olifant die "boe" zegt en een klaar project...

De voorkant

De achterkant

Met kraaglummel vast

Met een blik op de voering

Een olifant die "boe" zegt.
De jas voor ons kleine smurfje is af. Net nu het weer weer is voor een winterjas. Ze wil de jas dus ook alleen maar na heel hard aandringen passen. Maar ik ben blij met het resultaat. En ik geloof ons kleine smurfje ook....
Ik heb de mouwlummels en de ceintuur vastgezet aan de jas (mouwlummels vastgezet in de naad van de mouw). Vorig jaar maakte ik voor onze grote smurf een trenchcoat en ik moest steeds de mouwlummels en de ceintuur zoeken. Nu dus niet meer (hoop ik).
En er moest onder het jukstuk dus een olifant die "kiekeboe" zegt. Nu had het woord "kiekeboe" mij teveel letters, maar "boe" lukte wel.

Nu maar hopen op hogere temperaturen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten