donderdag 22 maart 2012

Ondertussen...

Tot nu toe: de voorkant
Ondertussen ben ik bezig met de trenchcoat voor ons kleine smurfje. De stof is vrij stug en ik ben niet helemaal fit (en ik ben een pietlut) en daardoor gaat dit project niet zo snel als ik graag zou willen, maar ik ben heel tevreden met hoe het gaat en hoe het er nu al uitziet.


De achterkant met jukstuk









De jas heeft een jukstuk voor en achter. Leuke details. Maar een jukstuk heeft ooit vast een doel gehad. Dat je jas niet zo snel kapot gaat waar je je juk draagt?

Omdat ik het wel een heel serieuze jas vind voor ons kleine smurfje, ga ik onder het jukstuk voor (het woord alleen al) een applicatie maken van flockfolie. Ons kleine smurfje wil graag een olifant die "boe" zegt...
Detail: jukstuk voor

Een blik op de voering









Huzarenstukje: zakstrook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten