donderdag 22 maart 2012

2 ondergoedsetjes

Voor mijn 2 kleinkinderen, Fleurina en Kaat maakte ik ondergoedsetjes. Het idee pikte ik hier op.
Ik dook mijn sokkenla in, koos een paar zeer kleurige overknees, die ik, hoewel zo fleurig als ik graag zie, nooit draag.
In 2x een kwartiertje was ik klaar....
















En dan houd je dus 2 lange tunnels over. Daar kun je ook het één en ander mee doen.
Een kokerrok, een strapless kokerjurk, een mutsje...
Met wat meer werk kun je de tunnels ook gebruiken als tailleband voor een zwierig rokje of als bovenkant van een jurkje...
Maar zover ben ik dus nog niet gekomen.
Een mutsje













Een kokerrok
Strapless kokerjurk
De strapless koker jurk zal er niet zo snel komen; ik vind het mijn kleindochter een hoog "The only gay of the village"-gehalte geven....

1 opmerking:

  1. Wat leuk!!! Op mijn blog vind je de tutorial naar een maillot van een 'oude' sok! www.poppenparadijs.blogspot.com!

    BeantwoordenVerwijderen