woensdag 20 juni 2012

Met liefs en co

Mijn zusje had zo'n jeweetwel-tasje (term gestolen van Collie Collie); een projectje dat al een tijdje lag te wachten om te worden afgemaakt. Op een Stoffenspektakel kocht ze paddestoelen-fleece, van mij kreeg ze een rood-wit gestipt katoentje. Ze maakte de buitenkant en de voering van een jasje voor haar zoontje (waarschijnlijk een patroon uit een Ottobre) en vervolgens vond ze geen tijd om het af te maken (vlindertjes....)
Ik bood aan om het af te maken, bestelde een rits en lieve paddestoelenknoopjes, maakte zakjes op het voorpand in de vorm van wantjes (helaas wel zo klein dat als mijn lieve neefje er iets in stopt, mijn zusje een pincet of tang nodig heeft om het er weer uit te halen...) en maakte een jasje van de losse onderdelen.

Blik op de voering
Detail met knoopjes en zakjes


Niet helemaal "Met liefs en lapjes dus". "Met liefs en co" dan maar...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten