maandag 18 mei 2020

Nieuwe labels

Ik had al langer de gedachte dat "met liefs en lapjes" de lading niet meer helemaal dekte. Voor onze jongste dochter en voor onze neven maak ik regelmatig kleding niet je nu niet meteen "lief" kunt noemen, maar eerder stoer.


Stoere kledinglabels, maar met welke tekst en met welke kleuren? Mijn eerste gedachte was "tikkie stoer", maar uiteindelijk vond ik dat toch niet zo mooi. Het werd "gewoon stoer".


Het leek me ook leuk aparte labels voor het ondergoed te hebben. Al vrij snel bedacht ik "bofkontjes". Nog even twijfelend of dat niet te gewoon was, gooide ik dat woord door Google Translate. Je krijgt dan trouwens best leuke resultaten. "Laki laki" bij voorbeeld, in het Samoaans. Maar uiteindelijk vond ik "bofkontjes" toch het best bij mij en mijn maaksels passen.


Van de "Met liefs en lapjes"-labels kon ik ook wel weer wat extra gebruiken en dus bestelde ik die ook. De labels die ik nu gemaakt heb, kan ik precies zo nabestellen in een link. Misschien kon ik dat met de eerste labels ook, maar dat deed ik niet. En dan ziet het er toch een beetje anders uit.

Toen:

En nu:

Eigenlijk vind ik ze nu wel zo leuk.
Ik bestelde de labels bij Holland-label en had ze nog best wel snel binnen. Voor de vorige naaisels heb ik mijn oude vertrouwde labels nog gebruikt, maar er zijn onderbroeken in bestelling en de stoere naaisels zullen er vast ook snel weer komen. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten