zaterdag 20 juli 2024

Het is hoog tijd...... om op te ruimen

 Met ondertussen 3 tiener in huis en een echtgenoot die de meeste dagen thuis werkt (op de kamer van de jongste) is het tijd om meer ruimte te maken in huis. Zoals ongetwijfeld veel naai(st)ers heb ik veel restlappen, lappen gekocht met onbekende bestemming en lappen waar ik niet op tijd aan kon beginnen waardoor de betreffende dochter geen interesse meer had. Ik heb alle lappen uitgezocht en heb een stapeltje lappen over die ik wil bewaren, 3 vuilniszakken met flintertjes stof (te weinig voor een project) en heel veel lappen die nog prima ergens voor gebruikt kunnen worden. 

Met deze lappen ben ik op Vinted te vinden (hier of in de app onder de naam met-liefs-met-lapjes). Nog niet alle lappen staan erop. 

Ik heb bijv. ook grote reststukken van mijn laatste project. Mijn winkeltje zal dus steeds verder aangevuld worden. Ik hoop dat jullie een kijkje nemen en dat iemand blij wordt van mijn verweesde lappen...

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten