donderdag 3 mei 2012

Voor onze grote smurf een jas

Dit jaar koos onze grote smurf zelf uit van welke stof ze een jas wilde hebben en ook hoe de jas eruit moest komen te zien. Ze is nu 6 jaar en ik vind het erg leuk dat ze zo wil meedenken.
Ze wilde een jas van de stof waar haar kleine zusje vorig jaar een jas van kreeg en het moest een lange jas worden.
Ik heb een patroon uit Knippie 5 uit 2010 gebruikt. Heb zelf een binnenzakje toegevoegd en de roezel aan de jaszak anders gedaan. Verder heb ik me voor eens helemaal aan het patroon gehouden.

Grrrr... Ook nu heb ik ruzie met Blogger en willen de foto´s niet daar staan waar ik ze hebben wil. Dan maar zo....
Voorkant

Achterkant

Poging roezel achterkant beter in beeld te krijgen

Detail mouw met roezel

Detail zak

Binnenkant (binnenzakje zit onder het lintje...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten