woensdag 12 oktober 2011

Bezig met de voering; creatieve input gevraagd.

Eindelijk ben ik aan de voering begonnen. Bij gebrek aan naaigaren van de Hema, maar elders naaigaren gekocht (Hema blijkt een leveringsprobleem te hebben).
Het gaat allemaal voorspoedig, maar waar ik wel wat creatieve ideeen (met een trema) over kan gebruiken: ik hoef niet heel grote binnenzakken, want het staat zo lelijk als ik in zo'n jas mijn portemonnee mee sjouw, maar het zou wel handig zijn als ik mijn telefoon en bankpasjes op een veilige plek (dus binnenzak) kan stoppen. Hierin voorziet het patroon niet...
Ik zit zelf te denken aan 2 zakjes, evt. met enige overlap; een kleiner zakje voor de bankpasjes, met daar deels overheen een wat groter zakje voor mijn telefoon.
Mijn probleem: in welke stof? In de zwarte wollen stof, of in de groene voeringsstof, of om het extra lastig te maken: in een voeringsstof in dezelfde kleur als het streepje van de wollen stof?
En dan de plaats: deels over de zwarte stof, of alleen op de groene stof?

Of of of: een klein roze zakje met daaroverheen een wat groter groen zakje, helemaal op de groene voeringsstof.

En dan nog iets: ik heb dus prachtige labels (vind ik). Waar zal ik die eens opnaaien? Op zo'n binnenzakje? Of achterin de nek, bij het lusje?

Ik hoor graag jullie ideeen (met trema) hierover.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten