dinsdag 4 oktober 2011

Work In Progress: buitenjas bijna klaar

Bloed: nee; zweet: nee; tranen: nee. Eigenlijk gaat het heel erg lekker en schiet mijn jas lekker op.
Helaas heb ik bij het verwijderen van rijgdraden ook de rijgdraad weggehaald die aangeeft waar de zak moet komen (rechter voorpand). Die moet ik vanavond dus weer even aangeven. Zakken maken, opzetten en dan is de buitenjas klaar en kan ik dus beginnen met de voering. Die wordt grasgroen. Dat leek me wel leuk.
Alleen heb ik nog geen grasgroen naaigaren. Ik kocht altijd naaigaren bij de Hema, maar het hele rekje is steeds leeg, in alle filialen die ik recent heb bezocht. Maar eens kijken hoe ik dat nu weer ga oplossen.

Afgelopen week zijn de labeltjes binnengekomen die ik besteld had bij www.holland-label.nl Een voorbeeld kun je onderaan zien. Ze zijn erg mooi geworden en het eerste labeltje ga ik dus in deze jas gebruiken.
Met liefs en lapjes, niet voor mezelf, maar omdat ik de meeste kleren voor mijn meisjes maak...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten