zaterdag 8 oktober 2011

Work In Progress: ik heb 2 zakken!

Ja, het gaat langzaam, ik weet het. Er zijn mensen die in één avond een jas in elkaar zetten. Ik niet (tja, perfectionist).

Twee zakken. Precies wat een moeder van een peuter en een kleuter nodig heeft. De gevonden schatten (steentjes, takjes, kastanjes, 'eikenootjes') van de één in de linker zak, de gevonden schatten van de ander in de rechter zak. En tijdens het wandelen ook proberen stiekem weer wat schatten achter te laten...

En heel wonderlijk; ik heb er echt niet op gelet, maar de streepjes van de zakken sluiten precies aan op de streepjes op de jas. Ik heb natuurlijk wel een klein beetje geschoven toen ik zag dat de streepjes bijna gelijk liepen (tja, een soms wat ondoordachte perfectionist).

Nu dus met de voering beginnen, maar ik heb nog steeds geen passend naaigaren. Ik heb de Hema gemaild, maar er blijkt een leveringsprobleem te zijn en men weet niet wanneer de klosjes naaigaren weer in de winkel liggen.
Maar ik ga wel een oplossing vinden want ik vind het helemaal niet leuk om de voering met een niet bijpassende kleur in elkaar te zetten (tja, perfectionist).

In de woorden van mijn man: "het begint echt ergens op te lijken". En bedankt schat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten