vrijdag 28 februari 2020

Een stapeltje liefde...

en verdraagzaamheid.
Ik wilde graag iets doen voor Valentijnsdag voor onze kinderen en mijn man zonder meteen mee te doen aan de commerciƫle hysterie. Lang wist ik niet wat tot ik bij Megastoffen een tricot met hartjes tegenkwam. (Ik zag dat ze deze tricot helaas nu niet meer hebben.)
Bij Fournituren4fun kocht ik bijpassende elastiek met regenboogstrepen. Natuurlijk (...) met het plan om daar onderbroeken van te maken.

De tricot zou precies op Valentijnsdag bezorgd worden maar helaas miste ik de bezorger en kon ik de lap pas 5 dagen later ophalen...

Onze oudste dochter wil tegenwoordig niets meer wat niet zwart is, dus voor haar hoefde ik niets te maken. Mijn man is nog niet zo tevreden over de onderbroek die ik eerder voor hem maakte, dus hem sloeg ik ook nog even over. Voor mezelf kon ik ook zo snel geen goed patroon vinden en dus maakte ik eerst - met de al eerder gebruikte patronen - onderbroeken voor onze middelste en onze jongste dochter, 2 voor elk.

Tadaa! Een stapeltje liefde!




Ik word zo blij van de vrolijke kleurtjes!

Ik ben van plan voor onze jongste dochter ook nog een hemdje te maken. Onze middelste dochter hoeft hier geen topje bij...

Patroon meisjesmodel: Ms. Girly, patroon 16 Ottobre 6-2016
Patroon jongensmodel: Mr. Leopard, patroon 15 Ottobre 6/2016
Tricot: Megastoffen
Elastiek: Fournituren4fun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten