vrijdag 7 februari 2020

Poppen in het nieuw

Ons babysmurfje heeft al een aantal jaar 2 Little Baby Borns. De ene kwam in een roze, pluizig jasje en de andere in een roze kruippakje. Niet echt de smaak van de kleine poppenmoeder dus...

Op zoek naar gratis onderbroekenpatronen (...) vond ik naaipatronen voor poppen bij Firlefanz tegen. 5 sets patronen in verschillende maten voor verschillende poppen met een goede uitleg hoe de pakjes in elkaar gezet moeten worden.

Ik printte de patronen eerst voor de grote Baby Borns, maar die hebben laatst al nieuwe outfits gekregen (nog niet geblogd). Dus ik printte de patronen opnieuw maar nu voor de Little Baby Borns en ging aan de slag.
Eerst maakte ik het pakje met gitarenprint. Daarna het joggingpakje; de joggingstof is een restje van een trui voor een vriendin; de boordjes zijn een restje van het setje dat ik voor een neefje maakte en de kamsnaps zijn zoals gebruikelijk van Kleurenmix. Ons babysmurfje is blij met haar stoere poppenkinderen...


Mijn moeder is thuis aan het opruimen en heeft mij mijn oude poppen van vroeger gebracht. Mijn poppenkindjes blijken ook nieuwe outfits nodig te hebben. Nieuw bandwerk in de maak?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten