dinsdag 13 juni 2017

2 nieuwe vriendjes

Vorig jaar maakte ik poesje Mara voor het dochtertje van mijn collega die haar beentje gebroken had. Toen riepen onze smurfjes als dat zij ook wel zo'n knuffel wilden hebben.
In maart dit jaar waren mijn zwager en schoonzus 12,5 jaar getrouwd. Zij wilden geld, maar alleen geld is ook maar alleen geld, dus ik maakte 2 poesjes die het geld vasthielden. Helaas maakte ik geen foto.
Toen werd er weer geroepen dat er meer poezen moesten komen.
Een aantal weken geleden was het zover: ik maakte een poes voor onze kleine smurf.
En weer werd er geroepen dat er meer knuffels moesten komen. Ons (niet meer zo) babysmurfje wilde wel het vosje uit "Feest in het Knutselbos". Ik maakte het vosje in dezelfde stoffencombinatie als poesje Mara.
Onze grote smurf heeft nog een wasbeertje in bestelling staan, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.

Wat een leukerds hè?

Patroon vos: Feest in het Knutselbos
Patroon poes: gekregen van Inge Snuffel 
Oranje gestipte stof: stoffenpakketje van het Kruidvat
Bloemetjesstof: stoffenpakketje van het Kruidvat
Appeltjesstof: Stenzo bij de Stoffenkraam
Witte fleece: Ikea
Rode fleece: Ikea
Bruine fleece: Action
Oogjes vos (knoopjes): Action
Oogjes en handjes poes: perforatierondjes uit flockfolie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten